ΒΡΑΔΙΝΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ // FORMAL DRESSES WITH MILLYBRIDAL

5.2.18


(scroll down for English)

Cheap Wedding Dresses UK

Εάν είσαι συχνή επισκέπτρια σε αυτό εδώ το μικρό blogόσπιτο, σίγουρα θα ξέρεις πόσο πολύ μου αρέσει να ανακαλύπτω μικρούς και μεγάλους fashion θυσαυρούς online. Ειδικά εάν είναι και σε καλή τιμή, τότε η χαρά μου είναι διπλή. 
Σου έχω ήδη μιλήσει  για την εταιρεία Millybridal UK, και πόσο πολύ μου αρέσουν τα σχέδιά τους. Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεται, η εταιρεία Millybridal UK είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται στα βραδυνά αλλά και νυφικά φορέματα. Η πλούσια συλλογή τους είναι εγγύηση ότι σίγουρα θα βρείς κάτι υπέροχο και μάλιστα τα τελευταία τους σχέδια είναι μοναδικά. 

Για σήμερα λοιπόν, έχω επιλέξει μερικά υπέροχα φορέματα από την συλλογή "Bridesmaid Dresses UK". Όλα είναι τόσο όμορφα και η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα πολύ να καταλείξω αλλά προσπάθησα να καλύψω όλα τα είδη. Ρίξτε μια ματιά και περιμένω τα σχόλιά σας. 


Hello! 
If you're a regular reader, you probably know how much I enjoy finding beautiful fashion pieces online and when these pieces are affordable too, then my happiness is double. I've talked you before about Millybridal UK and how much I love their designs. Millybridal is a global online retailer of wedding dresses and bridesmaid dresses. I always find something amazing and beautiful and their latest designs are stunning. 

For today's post, I've rounded up some of the most beautiful dresses from the "Bridesmaid Dresses UK" Collection. Everything's so beautiful, I'd had a hard time picking out my favorites (literally I want them all). 



1 / 2 / 3
4 / 5 6

Today's post is brought to you by Millybridal UK. All opinions and collages are my own. Thanks for reading!

You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Πολύ όμορφες επιλογές φορεμάτων! Ειδικά αυτό με τον ώμο έξω αλλά κι εκείνο το μαύρο με το ωραίο κόψιμο στο ντεκολτέ πολύ μου άρεσαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

myTaste.gr