BEAUTY REVIEW: BIOSELECT NATURALS GLOWING RITUALS

17.10.17

BIOselect Naturals Hair Products review | Ioanna's Notebook

Ένα από τα πράγματα που πραγματικά λατρεύω στο blogging είναι η ανακάλυψη νέων πραγμάτων. Από το πως θα προγραμματίσεις το web design του blog και την επεξεργασία των φωτογραφιών σου μέχρι την γνωριμία με νέα προϊόντα, εταιρείες και υπηρεσίες. 

Έτσι λοιπόν σήμερα θα σας μιλήσω για μια ελληνική εταιρεία που ανακάλυψα πρόσφατα. Η εταιρεία BIOselect ιδρύθηκε το 2002 στο Ρέθυμνο της Κρήτης και εξειδικεύεται στην παραγωγή και τη διάθεση οργανικών προϊόντων για την καθημερινή περιποίηση και φροντίδα της επιδερμίδας. Με αγάπη και σεβασμό στη φύση και τα υλικά που προσφέρει η Κρητική γη, δημιουργεί και παράγει τα προϊόντα της με συνταγές από επιλεγμένα συστατικά φυσικής προέλευσης και με υψηλό ποσοστό, σε πρώτες ύλες βιολογικής καλλιέργειας.
Τα προϊόντα BIOselect είναι μια μοναδική συλλογή πιστοποιημένων βιολογικών φυτικών καλλυντικών, προϊόντων υψηλής ποιότητας, με βάση το αγνό συστατικό παγκόσμιας μοναδικότητας Dictamelia, που είναι ο ευεργετικός συνδιασμός του Δίκταμου (ενδημικό φυτό της Κρητικής γης) με έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο βιολογικής καλλιέργειας. Τα καλλυντικά προϊόντα BIOselect περιποιούνται απολύτως αγνά και φυσικά το πρόσωπο, το σώμα και τα μαλλιά, απαλλαγμένα από συνθετικές πρώτες ύλες και παράγωγα πετρελαίου. Οι συνταγές βασίζονται στο Ελαιόλαδο, πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνες, που θρέφει και ενισχύει την ελαστικότητα της επιδερμίδας και το εκχύλισμα Δικτάμου, που δρα αντισηπτικά και καταπραύντικα. Κάθε ένα από τα προϊόντα εμπλουτίζεται επιμέρους με φυσικά δραστικά συστατικά, φυτικά εκχυλίσματα, φυτικά λάδια και φυσικά αιθέρια έλαια για την καλύτερη αποτελεσματικότητα των προϊόντων. 

Δοκίμασα λοιπόν προϊόντα περιποίησης από τη σειρά Naturals BIOselect και θα μοιραστώ μαζί σας την άποψή μου.

Πρόκειται για ένα απαλό σαμπουάν για προστασία και λάμψη και είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους μαλλιών και ιδιαίτερω των βαμμένων. Είναι εμπλουτισμένο με έλαια camelia tsubaki, αργκάν και ελαιόλαδο βιολογικής καλλιέργειας τα οποία ενυδατώνουν, χαρίζουν λάμψη, θρέφουν και προσφέρουν απαλότητα. 
Μυρίζει πραγματικά εκπληκτικά και αφήνει τα μαλλιά πολύ απαλά. Δεδομένου ότι τα μαλλιά μου είναι λεπτά και άτονα και συνήθως χρησιμοποιώ σαμπουάν για όγκο, το συγκεκριμένο προϊόν μπορεί να μην μου χαρίζει επιπλέον όγκο αλλά αφήνει τα μαλλιά μου απαλά, λαμπερά και κυρίες χωρίς να τα βαραίνει. Σας είπα ότι μυρίζει εκπληκτικά;

Απαλή μάσκα μαλλιών για αναδόμηση και λάμψη, πλούσια και αυτή σε θρεπτικά έλαια από camelia tsubaki, αργκάν & ελαιόλαδο βιολογικής καλλιέργειας. Το πολύτιμο έλαιο Camelia tsubaki προστατεύει το φυσικό ή βαμμένο χρώμα των μαλλιών και χαρίζει μοναδική λάμψη στην τρίχα. Έχει το ίδιο υπέροχο άρωμα με το αντίστοιχο σαπουάν της σειράς. 
Την χρησιμοποιώ αρκετό καιρό, συνήθως μια φορά την εβδομάδα και πάντα σε συνδιασμό με το σαμπουάν και έχω προσέξει ότι αφήνει τα μαλλιά μου ιδιαίτερα λαμπερά και απαλά. 

Τελειώνω το σημερινό review με το αγαπημένο μου προϊόν από τη σειρά Naturals. Πρόκειται για ένα βελούδινο λάδι χωρίς σιλικόνες, για το πρόσωπο, το σώμα άλλά και τα μαλλιά. Περιέχει και αυτό φυσικά έλαια camelia tsubaki, αργκάν και ελαιόλαδο βιολογικής καλλιέργειας. Το πολύτιμο έλαιο camelia tsubaki είναι πλούσιο σε ωμέγα 6 και 9 λιπαρά οξέα, ενισχύει τη σύνθεση του κολλαγόνου, λειαίνει την επιδερμίδα ενώ επιπλέον θρέφει και ενυδατώνει την τρίχα. 
Απλώνεται στην επιδερμίδα σαν ένα μεταξένιο πέπλο και δεν αφήνει λιπαρότητα ενώ απορροφάται γρήγορα. Το χρησιμοποιώ κυρίως στο σώμα αμέσως μετά το ντούς αλλά και στο πρόσωπο πριν την ενυδατική μου κρέμα, συνήθως το βράδυ πριν κοιμηθώ και αφήνει το δέρμα μου πραγματικά βελούδινο. Ήμουν πολύ περίεργη να το χρησιμοποιήσω στα μαλλιά μου καθώς δεν ήμουν ευχαριστημένη με αντίστοιχα λαδάκια μαλλιών καθώς τα βαραίνουν. Το συγκεκριμένο είναι πολύ απαλό. Το χρησιμοποίησα σε βρεγμένα μαλλιά, στις άκρες πριν τα στεγνώσω με το πιστολάκι καθώς και σε διάφορες φύτρες που έχω και πετάνε "από εδώ και από εκεί", γεγονός που περιόρισε το φρυζάρισμα και με άφησε απόλυτα ευχαριστημένη. Νομίζω ότι βρήκα το αγαπημένο μου προϊόν μαλλιών! 

Τα προϊόντα μαλλιών BIOselect Naturals καθώς και όλη τη σειρά προϊόντων της εταιρείας BIOselect θα τα βρείτε σε επιλεγμένα online φαρμακεία καθώς και στο eshop της BIOselect

Εσείς έχετε δοκιμάσει τα προϊόντα της εταιρείας BIOselect; Ποιά είναι η γνώμη σας; Αφήστε μου το σχόλιό σας παρακάτω.

BIOselect Naturals Hair Products review | Ioanna's Notebook

You Might Also Like

0 σχόλια

myTaste.gr