EMPTIES #2

31.10.17

Empties #2: Sharing my thoughts on all the beauty products I've finished recently | Ioanna's Notebook
(scroll down for English)
Καλημέρα!
Έχω πολύ καιρό να κάνω ανάρτηση empties και μαζεύτηκαν αρκετά προϊόντα. Πριν πάρουν λοιπόν τον δρόμο τους για τον κάδο της ανακύκλωσης θα μοιραστώ μαζί σας την άποψη μου γι' αυτά. Μερικά τα έχετε ήδη δει στην προηγούμενη empties ανάρτηση μου, οπότε δεν θα αναφερθώ σ' αυτά. Αντίθετα θα αναφερθώ σε μερικά που δεν θα δείτε σε καμιά φωτογραφία γιατί πολύ απλά δεν πρόλαβα να τα σώσω και ... πετάχθηκαν. Επίσης πέρα από τις full size συσκευασίες, κάνουν την εμφανισή τους και δείγματα προϊόντων. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:

Empties #2: Sharing my thoughts on all the beauty products I've finished recently | Ioanna's Notebook

Αν και διανύουμε την τελευταία ημέρα του Οκτωβρίου, σε αυτή την empties ανάρτηση θα δείτε και μερικά καλοκαιρινά που τελείωσα τους προηγούμενους μήνες.

La Roche-Posay My UV Patch 
Σας έχω μιλήσει για αυτό το πολύ έξυπνο αυτοκόλλητο αναλυτικά σε προηγούμενη ανάρτηση, το μόνο που έχω να πω είναι ότι το βρήκα πολύ χρήσιμο και ελπίζω η εταιρεία να συνεχίσει την κυκλοφορία του και το επόμενο καλοκαίρι.  
Θα το αγόραζα; ✔


La Roche-Posay Anthelios dermo-pediatrics 50+
Αντιηλιακό σπρέι πολύ υψηλής αντιηλιακής προστασίας για την ευαίσθητη παιδική επιδερμίδα, κατάλληλο και για βρέφη. Προσφέρει βέλτιστη προστασία από την ακτινοβολία UVB με SPF50+ και από την UVA με PPD 25, πιο υψηλή προστασία σε σχέση με τις συστάσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε χημικά φίλτρα. Απλώνεται εύκολα, γρήγορα και απορροφάται ακόμα πιο γρήγορα. 
Θα το αγόραζα ξανά; ✔

Carroten Spray Protect & Shine Spray
Αντιηλιακό σπρέι περιποίησης για τα μαλλιά με σύμπλεγμα βιταμινών A, E, Β5 και Phytantriol για την ενίσχυση της φυσικής άμυνας της τρίχας και την πρόληψη δημιουργίας ψαλίδας. Χάρη στην ειδική του σύνθεση προστατεύει τα βαμμένα μαλλιά από τις αρνητικές επιπτώσεις του ήλιου, της θάλασσας και του χλωρίου. Πρόκειται για ένα μη λιπαρό σπρέι με λεπτή υφή το οποίο αφήνει τα μαλλιά απαλά και λαμπερά χωρίς να τα βαραίνει. Έχει υπέροχο, διακριτικό άρωμα και είναι ένα από τα απαραίτητα μπουκαλάκια του καλοκαιρινού μου νεσεσέρ. 
Θα το αγόραζα ξανά; ✔

Carroten Facial Water
Σπρέι προσώπου με φυσικό μεταλλικό νερό από τις Γερμανικές Άλπεις. Προσφέρει ενυδάτωση στην επιδερμίδα και παρέχει φρεσκάδα κάτω από τον ήλιο ενώ παράλληλα την περιποιείται. Λατρεύω την αίσθησή του πάνω στο δέρμα μου και το χρησιμοποιώ εδώ και πολλά χρόνια κυρίως στην παραλία. Είναι αρκετά πιο οικονομικό από το αντίστοιχο σπρέι Evian και πολλές φορές (εάν είμαι τυχερή) το βρίσκω με έκπτωση -50%, οπότε "στοκάρω" για την επόμενη σεζόν.
Θα το αγόραζα ξανά; ✔

Korres Αντικουνουπικό Γαλάκτωμα με Μύρτιλο και Σιτρονέλα
Έχω κάνει εκτενές review για το συγκεκριμμένο προϊόν, είναι αρκετά αποτελεσματικό και με άφησε ικανοποιημένη. Απλώνετε εύκολα και η μυρωδιά του είναι ανεκτή. Βεβαίως θα ήθελα να δοκιμάσω και κάποιο άλλο αντίστοιχο για να έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη για την αποτελεσματικότητά του. 
Θα το αγόραζα ξανά; -

Empties #2: Sharing my thoughts on all the beauty products I've finished recently | Ioanna's Notebook

Όσον αφορά τα προϊόντα περιποίησης σώματος δοκιμάσαμε αρκετά. Σε αυτό το σημείο θέλω να τονίσω πόσο πολύ εκτιμώ τις εταιρείες, οι οποίες προσαρμόζονται στα δεδομένα των καιρών και κάνουν πολύ καλές προσφορές, οι οποίες τις περισσότερες φορές είναι είτε -50% είτε 1+1. Κακά τα ψέματα, τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε "κόβουμε" από παντού και τα προϊόντα περιποίησης είναι πάντα τα πρώτα στη λίστα. 

Axe Body Wash Black
Ανδρικό shower gel με εκπλητικό αρενωπό άρωμα. Είναι από τα αγαπημένα του Ηλία αλλά και δικό μου αγαπημένο γιατί μυρίζει φοβερά. 
Θα το αγόραζα ξανά; ✔

Korres Αμπέλι Σαντορίνης Αφρόλουτρο
Το συγκεκριμένο αφρόλουτρο σας το είχα κάνει δώρο μέσα από το καλοκαιρινό giveaway του Ioanna's Notebook. Θυμάμαι ότι μου άρεσε τόσο η μυρωδιά του που αγόρασα άλλο ένα για να το κρατήσω εγώ. Έχει φρέσκο, φρουτώδες άρωμα που παραπέμπει σε ανθισμένους αμπελώνες και περιέχει πρωτεϊνες σιταριού και βιολογικό εκχύλισμα Αλθαίας, που διατηρεί τα επίπεδα ενυδάτωσης. Η αλήθεια είναι ότι πέρα από το άρωμα, το συγκεκριμένο αφρόλουτρο δεν με εντυπωσίασε. Ένα απλό αφρόλουτρο και τίποτα παραπάνω. 
Θα το αγόραζα ξανά; ✘ (θα το σκεφθώ έαν το βρω σε προσφορά)

Le Petit Marseillais Nutrition Douche
Αφρόλουτρο φροντίδας και θρέψης με έλαιο αργκάν και άνθη πορτοκαλιάς από το Μαρόκο. Κάνει υπέροχο, πλούσιο αφρό και ενυδατώνει την επιδερμίδα σε βάθος. Ξεβγάζεται εύκολα ενώ αφήνει ένα όμορφο, διακριτικό άρωμα που διαρκεί αρκετές ώρες. Πρόκειται για ένα από τα αγαπημένα μου αφρόλουτρα που πάντα φροντίζω να "στοκάρω". 
Θα το αγόραζα ξανά; ✔

Le Petit Marseillais Hydration Intense Douche
Αφρόλουτρο φροντίδας και βαθιάς ενυδάτωσης με βούτυρο καριτέ και ακακία. Όπως και όλα τα αφρόλουτρα της σειράς αυτής, κάνει υπέροχο, πλούσιο αφρό. Υπόσχεται ότι ενυδατώνει ακομα και την πιο ξηρή επιδερμίδα άμεσα και μόνιμα αλλά η αλήθεια είναι οτι σε σχέση με το Le Petit Marseillais Nutrition Douche δεν παρατήρησα κάποια επιπλέον ενυδάτωση. Και αυτό έχει όμορφο διακριτικό άρωμα αλλά προτιμώ το Nutrition Douche.
Θα το αγόραζα ξανά; ✘

Pantene Pro-V Shampoo Πλούσιος Όγκος
Σαπουάν για πλούσιο όγκο με μικρο-συστατικά ενίσχυσης. Ενδυναμώνει τη λεπτή τρίχα ώστε να αποκτήσουν τα μαλλιά τον απαραίτητο όγκο ενώ ταυτόχρονα τα προστατεύει από τη φθορά που προκαλεί το styling. Πρόκειται για ένα από τα αγαπημένα μου προϊόντα μαλλιών, το οποίο αν και πολλές φορές έχω δοκιμάσει να αντικαταστήσω με κάτι νέο, πάντα γυρίζω σ' αυτό. Δίνει στα μαλλιά μου τον απαραίτητο όγκο χωρίς να τα βαραίνει.
Θα το αγόραζα ξανά; ✔

Pantene Pro-V Conditioner Πλούσιος Όγκος
Conditioner για πλούσιο όγκο με μικρο-συστατικά ενίσχυσης. Όπως και το αντίστοιχο σαπουάν της σειράς, ενδυναμώνει τη λεπτή τρίχα και προστατεύει από τη φθορά που προκαλεί το styling. Το χρησιμοποιώ πάντα σε συνδιασμό με το σαπουάν και πραγματικά λατρεύω τον όγκο που δίνει στα μαλλιά μου. 
Θα το αγόραζα ξανά; ✔

Empties #2: Sharing my thoughts on all the beauty products I've finished recently | Ioanna's Notebook

Vaseline Intensive Care Spray Moisturiser Cocoa Radiant
Ενυδατικό γαλάκτωμα σώματος σε μορφή σπρέι. Απορροφάται γρήγορα, χωρίς να αφήνει ίχνη λιπαρότητας και χαρίζει απίστευτη ενυδάτωση. Το συγκεκριμένο έχει φοβερό άρωμα και είναι ένα από τα αγαπημένα μου, το οποίο αγοράζω ξανά και ξανά. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα. 
Θα το αγόραζα ξανά; ✔

Χρώματα & Αρώματα Chloe Love Story
Ένεκα της οικονομικής κρίσης, αποφάσισα να διαχωρίσω τα αρώματά μου σε καθημερινά και "καλά". Έτσι λοιπόν κρατάω τα "καλά" ακριβά για τις εξόδους μου και τις σπέσιαλ εμφανίσεις μου και προτιμώ τα αρώματα τύπου για τις καθημερινές. Το συγκεκριμένο είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Είναι πολύ κοντά στο πρωτότυπο και έχει πολύ καλή απόδοση και διάρκεια.
Θα το αγόραζα ξανά; ✔

Empties #2: Sharing my thoughts on all the beauty products I've finished recently | Ioanna's Notebook
Ως γνωστό τα προϊόντα μακιγιάζ είναι δύσκολο να τελειώσουν, πόσο μάλιστα το καλοκαίρι που προσωπικά τα χρησιμοποιώ ελάχιστα. 

Cien Δίσκοι Ντεμακιγιάζ
Στρογγυλοί δίσκοι ντεμακιγιάζ duo με ραμμένες άκρες από τη σειρά Cien των Lidl. Πραγματικά είναι ότι καλύτερο σε δίσκους ντεμακιγιάζ έχω δοκιμάσει. Είναι απίστευτα οικονομικοί (περίπου 1€) και το κυριότερο ... δεν μαθάνε.
Θα το αγόραζα ξανά; ✔

Johnson's Face Care Μαντηλάκια
Αναζωγωνητικά μαντηλάκια για κανονική/μεικτή επιδερμίδα. Το ξέρω ότι το ντεμακιγιάζ με μαντηλάκια δεν είναι ότι καλύτερο για την επιδερμίδα αλλά τι να κάνω. Είναι κάτι ημέρες που δεν έχεις κουράγιο και δύναμη για τίποτα, πόσο μάλλον για κάνεις σωστό ντεμαγιάζ. Αυτές τις ημέρες λοιπόν, αυτά τα μαντηλάκια είναι σωτήρια. Καθαρίζουν καλά χωρίς να ξηραίνουν την επιδερμίδα. Όταν τα δω σε προσφορά πάντα τα αγοράζω. 
Θα το αγόραζα ξανά; ✔

Maybelline Matte Maker Πούδρα
Μια πούδρα που έχει σταματήσει να κυκλοφορεί. Δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε τόσο ώστε να στεναχωρηθώ που σταμάτησε. Μια απλή πούδρα όπως τόσες και τόσες άλλες που έκανε την δουλεία της καλά, αλλά δεν περιείχε σφουγγαράκι (αυτό που βλέπετε είναι από κάποια άλλη). Η αισθητικός μου είχε πει ότι δεν ήταν απαραίτητο, καθώς έπρεπε να την εφαρμόζω με πινέλο. Η αλήθεια είναι βέβαια, ότι με το πινέλο δεν ήταν καθόλου καλυπτική και έτσι θεώρησα το σφουγγαράκι απαραίτητο. 
Θα το αγόραζα ξανά; ✘

Empties #2: Sharing my thoughts on all the beauty products I've finished recently | Ioanna's Notebook

Τελειώνω την σημερινή ανάρτηση με διάφορα δείγματα προϊόντων που δοκίμασα. 

Clinique Beyond Perfection foundation + consealer
Ένα προϊόν 2-σε-1 που οφείλω να ομολογήσω ήμουν αρκετά δυστακτική να χρησιμοποιήσω (ένεκα καλοκαιριού) αλλά αναγκάστηκα γιατί μου είχε τελειώσει η BB κρέμα μου. Χαρίζει φυσικό, τέλειο look και διαρκεί όλη την ημέρα. Είναι απαλό και προσφέρει καλυπτικότητα χωρίς να φράσσει τους πόρους. Πρόκειται για ένα προϊόν που σίγουρα θα αγοράσω σε κανονική συσκευασία, γιατί μου άρεσε πάρα πολύ. 
Τιμή κανονικής συσκευασίας: 34,00€
Θα το αγόραζα; ✔

Weleda Evening Primrose Κρεμοντούς
Ένα κρεμοντούς το οποίο υπόσχεται ότι θα τονώσει και θα περιποιηθεί την επιδερμίδα ενισχύοντας ταυτόχρονα τη λάμψη της. Η αλήθεια είναι ότι δεν παρατήρησα τίποτα από αυτά να συμβαίνουν, τουλάχιστον στη δική μου επιδερμίδα. Έχεις πάντως λουλουδάτο, φρέσκο άρωμά που θυμίζει ανθισμένα νυχτολούλουδα αλλά σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί την υψηλή του τιμή. 

Τιμή κανονικής συσκευασίας: 12,50€
Θα το αγόραζα; ✘

Chanel Chance
Ελαφρύ, αισθησιακό άρωμα. Ιδανικό για τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες. Το αγαπώ πολύ και είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Δυστυχώς έχει περάσει προ πολλού ο καιρός που μπορούσα να ξοδέψω τα χρήματά μου για ένα τόσο ακριβό άρωμα, οπότε θα αρκεστώ στα δείγματα.

Τιμή κανονικής συσκευασίας (50 ml): 85,00€
Θα το αγόραζα; ✘

Εσείς ποιά beauty προϊόντα τελειώσατε πρόσφατα; Πως σας φάνηκαν; Αφήστε μου το σχόλιό σας! 


You Might Also Like

0 σχόλια

myTaste.gr