SPLURGE vs. SAVE: AMAZING BAG DUPES

14.2.17

(scroll down for English)

Είναι γνωστό ότι έχω μεγάλη αδυναμία στις τσάντες και όλα αυτά τα χρόνια έχω καταφέρει να έχω μια αρκετά πλούσια συλλογή. Τον παλιό, καλό καιρό δεν είχα κανένα πρόβλημα να σπαταλήσω τον μισό μου μισθό (μερικές φορές και παραπάνω) για την τσάντα των (τότε) ονείρων μου. Μερικά χρόνια και μια οικογένεια αργότερα, οι προτεραιότητές μου έχουν αλλάξει και παρόλο που έχω ακόμη αυτές τις τσάντες στην ντουλάπα μου, οι νέες μου αγορές είναι κυρίως κάποια πολύ πετυχημένα dupes. Με αυτό δεν εννοώ βέβαια, αντίγραφα "μαϊμού" αλλά πολύ καλής ποιότητας τσάντες που μοιάζουν πολύ με τα διάσημα "αδερφάκια" τους.

Έτσι λοιπόν σε συνέχεια της πρόσφατης ανάρτησής μου με τις "10 τσάντες που όλες θέλουμε", συγκέντρωσα μερικά πολύ όμορφα και κομψά dupes. Ρίξτε μια ματιά και πείτε μου "Splurge or Save?"


Everyone knows that I have a thing for bags and I'm proud to say that over the years I've build quite a bag collection. You see back in the days, I had no problem spending half of my paycheck for the (then) bag of my dreams. Some years and a family later, I've completely switch my priorities and although I still own those expensive bags, my newest additions are mostly some high-street dupes. By that I don't mean replica bags, but some high quality alternatives. It's amazing how many great look-alikes you can find in stores like Zara, Mango etc. 

So, following my recent post "10 designer bags every girl wants" I've rounded up some great and affordable alternatives for some of my favorite designer bags. Take a look and tell me, are you going to splurge or save?



You Might Also Like

0 σχόλια

myTaste.gr