5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΑΜΑΔΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΕΣ / 5 THINGS EVERY MOM NEEDS TO DO ALONE

11.5.16

5 Things every mom need to do alone - How I spend my "me time"
Photo: Pinterest
(scroll down for English)

Πέντε χρόνια πριν άρχισε ένα καινούργιο κεφάλαιο στη ζωή μου. Ήταν η αρχή του ταξιδιού μου στη μητρότητα και αναγκάστηκα να βάλω στην άκρη πολλά από αυτά που μέχρι εκείνη τη στιγμή έκανα. Ο κόσμος μου πια δεν περιστρεύονταν γύρω από εμένα αλλά γύρω από ένα μικρό πλασματάκι. Η αλήθεια είναι ότι προσπάθησα να κρατήσω μια ισορροπία αλλά λίγο-λίγο η καθημερινότητα με παρέσυρε και μετά από δύο παιδιά, ο προσωπικός μου χρόνος απλά εξαφανίστηκε. Οι προτεραιότητές μου άλλαξαν και παρόλο που η ζωή μου είναι γεμάτη χαρούμενες οικογενειακές στιγμές, κάτι μου έλειπε. Χρειαζόμουν να κάνω κάτι για εμένα. Όσο και αν αγαπώ την οικογενειά μου, είναι μερικά πράγματα που ανακάλυψα ότι προτιμώ να κάνω μόνη μου. Έτσι λοιπον, έπρεπε να γίνω λίγο εγωίστρια. Ναι, ΕΓΩΙΣΤΡΙΑ!

Εάν υπήρχε μια λέξη που θα μπορούσε να περιγράψει τις μητέρες, η λέξη εγωίστρια σίγουρα δεν θα ήταν μια από αυτές. Μπορώ να πω με σιγουριά, ότι οι περισσότερες (εάν όχι όλες) οι μητέρες έχουν ξεχάσει να είναι εγωίστριες εδώ και πολύ καιρό. Αυτόματα κάτι αλλάζει μέσα μας και επικεντρωνόμαστε στο να ικανοποιήσουμε πρώτα από όλα τις ανάγκες όλων στο σπίτι και ένα στο τέλος της ημέρας μείνει χρόνος τότε ίσως μπορεί να τον ξοδέψουμε για τους εαυτούς μας. Το πρόβλημα όμως είναι ότι τελικά, στο τέλος της ημέρας δεν έχουμε ούτε χρόνο ούτε κουράγιο να ασχοληθούμε με τον εαυτό μας. Η αλήθεια είναι ότι αυτό με απασχόλησε αρκετά μέχρι που στο τέλος συνειδητοποιήσα ότι για να είμαι καλή μητέρα, σύζυγος και φίλη πρέπει να είμαι και λίγο εγωίστρια. 

Ioanna's Notebook - 5 Things every mom need to do alone

Υπάρχουν μερικά πράγματα που όλες οι μαμάδες θέλουν (και πρέπει) να κάνουν μόνες.

# 1 ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ

Ενδεχομένως σε μερικούς μπορεί αυτό να ακούγεται λιγάκι μελαγχολικό, αλλά σας προτείνω να το κάνετε. Είναι η καλύτερη στιγμή για να σκεφτείτε καθαρά και να βάλετε σε μια σειρά τις σκέψεις σας.

# 2 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ

Με άλλα λόγια "Μην σταματάτε να μαθαίνετε". Σε ποιά δεν αρέσει να κουλουριαστεί στον καναπέ παρέα με ένα καλό βιβλίο και ένα ποτήρι κρασί;

# 3 ΔΕΙΤΕ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ

Ο καλύτερος λόγος για να δείτε μόνη μια ταινία είναι ότι ... θα διαλέξετε εσείς την ταινία! Η αγαπημένη μου ταινία είναι το "Dirty Dancing". Όταν ο άντρας μου δουλεύει αργά και δεν έχω όρεξη να κάνω οτιδήποτε άλλο, απλά χαλαρώνω στον καναπέ και βλέπω την αγαπημένη μου ταινία.

# 4 ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ

Λατρεύω τα ψώνια, το βρίσκω πολύ χαλαρωτικό. Ακόμα και τα ψώνια στο super market. Πριν πολλά (πάρα πολλά) χρόνια, συνήθιζα να πηγαίνω μετά τη δουλειά μια βόλτα στα μαγαζιά για να χαλαρώσω από την ένταση της ημέρας. Εάν έχω τα παιδιά μαζί μου είναι μια κούρσα με τον χρόνο, δεν το απολαμβάνω καθόλου και στο τέλος όλο και κάτι θα έχω σίγουρα ξεχάσει να αγοράσω. 

# 5 HOBBIES

Έχοντας ένα χόμπυ σας σας επιτρέπει να είστε δημιουργικές και το μυαλό σας ξεφεύγει από τα στενά περιθώρια του να "είσαι μαμά". Τα βράδια, μόλις τα παιδιά πάνε για ύπνο όλο με κάποια χειροτεχνία θα ασχοληθώ ή θα δουλέψω στο blog.

Αυτή είναι η δική μου λίστα, εσείς πως περνάτε τον προσωπικό σας χρόνο;


Five years ago I started a new chapter in my life. It was the beginning of my journey as a mother. With this new start, I was forced to give up a lot of things that were once a huge part of my life. The world no longer revolved around me, but instead around this little person that I helped create. I attempted to maintain some sense of self and not let the demands of the job take me away from myself, but two kids later, “me time” slowly disappeared. My priorities shifted, and while my heart and life felt more fulfilled than it ever had before, I was still missing something. I needed to do something for me. I felt as though I had no idea who I was. I realized that, as much as I love my family and will always be there for them, I needed to have a little time put aside to do the things I love, alone. I had to be a little selfish. Yes, SELFISH!

If there was one word to describe mothers, selfish would not be one of them. I can assure you that most mothers don’t even know what being selfish mean anymore. We automatically think about fulfilling the needs of everybody in the house first and just if there is any time left we will spare few minutes to ourselves. But the problem is that we usually don’t have time or energy for ourselves anymore at the end of the day. I struggled with this problem for a while, until I decided that I am no good of a mother, wife, friend if I don’t get to be a little selfish.

Ioanna's Notebook - 5 Things every mom need to do alone


I've found that there are some things that all moms need to do alone, in order to  reclaim a little bit of themselves.


# 1 GO ON A WALK

I know that to some people going on a walk alone may feel lonely but I strongly encourage you to give it a try! There is no other time when my thoughts come more clearly than when I am walking. When I am by myself, I can really think. 

# 2 READ A BOOK

In other words “Never stop improving”- yourself that is. Who doesn't love to curl up with a glass of wine and read a book?

# 3 WATCH A MOVIE

One great reason to watch a movie alone is simply the fact that you get to pick the movie! My all time favorite movie is "Dirty Dancing". On quiet nights when my husband has to work and I'm not in the mood for doing anything, I truly enjoy my favorite movie.

# 4 SHOP

I love shopping and I find it relaxing. Any kind of shopping, even grocery shopping. Back in the old times, I used to go for a walk at the stores after work, just to relax. If kids are with me then it is a race against the clock and usually when I get home I realize I forgot something.

# 5 HOBBIES

Having a hobby allows me to be creative and get my mind working outside the facets of robot mom mode. After putting kids to bed, I try to do some DIY or just work on my blog.

That's my list, how are you spending your "me time"?


You Might Also Like

0 σχόλια

myTaste.gr