ΔΩΡΟ: 2016 ΜΗΝΙΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ / FREE PRINTABLE: 2016 MONTHLY CALENDAR

10.11.15

(scroll down for English) 

UPDATE: Click εδώ για το 2017 Μηνιαίο Ημερολόγιο!

Πείτε μου σε ποιόν δεν αρέσουν τα ημερολόγια; Εγώ προσωπικά χωρίς αυτά νιώθω χαμένη. Εάν ψάξετε στο Pinterest θα βρεις πάρα πολλά, αλλά δυστυχώς κανένα στα Ελληνικά. Έτσι λοιπόν, όταν στα ξαφνικά μου ήρθε κάτι σαν δημιουργικός ίστρος, δεν τον άφησα να με προσπεράσει, στρώθηκα και έφτιαξα το δικό μου. Για να σας πω την αλήθεια, μου άρεσε τόσο πολύ που έφτιαξα και ένα στα Αγγλικά. 

Εάν ψάχνετε για ένα όμορφο και απλό ημερολόγιο για το 2016, αυτό είναι για εσάς!
UPDATEClick here for the 2017 Monthly Calendar!

Who doesn’t love a printable calendar? I feel so lost without them!
I admit, there seem to be plenty of free printable calendar on Pinterest but I couldn’t find any in Greek, so when creativity stroke me, I made my own. It turned out beautiful so I made another set in English.

If you’re looking for a pretty yet simple printable calendar for 2016 then this one is for you!


Simply click the link below to download!

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. ιωαννα μου εψαχνα καιρο ελληνικο ημερολογιο στο στυλ των ξενων και δεν εβρισκα πουθενα. τυχαια σε ανακαλυψα και πεταωωω. δυστυχως ομως το pdf. δεν μου το ανοιγει λεει ο φακελος δεν υπαρχει. το mail μου ειναι αυτο: areti-areti@live.com αν σου ειναι ευκολο να μου το στειλεις εκει γιατι η δουλεια σου ειναι απιστευτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πιστεψέ με είναι πολύ σημαντικά για εμένα. Στο inbox σου θα βρεις τα αρχεία που ζήτησες.

      Διαγραφή

myTaste.gr