ΠΙΚΑΝΤΙΚΕΣ ΓΑΡΙΔΕΣ

19.2.15

Η μαγειρική είναι η μεγάλη μου αγάπη. Σπάνια έχω πιάσει τον εαυτό μου να βαριέται να μαγειρέψει. Στο σπίτι μας μπορεί τις περισσότερες φορές πάντα να επικρατεί ένας μικρός χαμός (το αποτέλεσμα του να έχεις 2 ζωηρά μικρά παιδιά) αλλά ποτέ δεν του λείπει το φαγητό ή το γλυκό.

Ακολουθώ το πρόγραμμα της εβδομάδας με "θρησκευτική ευλάβεια" (νεότερα γι' αυτό σε επόμενη ανάρτηση) και πάντα αναζητώ νέες συνταγές που θα μπορούσα να προσθέσω στη συλλογή μου. Άλλες περνούν το τέστ της οικογένειας άλλες όχι.

Μια από τις πολύ πρώτες "προσθήκες" της συλλογής μου είναι και η παρακάτω συνταγή.  Πρόκειται για μια πολύ εύκολη συνταγή που φτιάχνεται σε χρόνο μηδέν, ιδανική για την περίοδο της Σαρακοστής και όχι μόνο. Εάν την συνοδεύσετε με ρυζάκι έχετε ένα υπέροχο κυρίως πιάτο.


ΠΙΚΑΝΤΙΚΕΣ ΓΑΡΙΔΕΣ 

Εκτυπώστε τη συνταγή 

4 άτομα
Προετοιμασία: 10 λεπτά - Ψήσιμο: 6-8 λεπτά


ΥΛΙΚΑ
600 γρ. γαρίδες μεγάλες με ουρά (καθαρισμένες, χωρίς το έντερο)
1/2 φλυτζ. μαϊντανός ψιλοκομμένος
1 πρέζα μπούκοβο (νιφάδες)
1/4 φλυτζ. ελαιόλαδο
1/4 φλυτζ. λευκό κρασί
4 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 220oC βαθμούς. Χαράζουμε κατά μήκος τις γαρίδες ώστε να "ανοίξουν" αλλά χωρίς να σπάσουν.
Αραδιάζουμε τις γαρίδες σε ένα πυρέξ, προσθέτουμε το σκόρδο, το μπούκοβο, το λάδι και το κρασί και ψήνουμε στον αέρα για 6-8 λεπτά, μέχρι να ροδοκοκκινίσουν.
Πασπαλίζουμε με μαϊντανό και σερβίρουμε.

Καλή Σαρακοστή!

You Might Also Like

0 σχόλια

myTaste.gr